birpapatyaannesi Betul-08 ben genelde sarki ekleyip altina da o şarkının sözünü yazıyorum cok guzel oluyor 😇mesela sen o bildiğim bütün aşk bahçelerinin En güzelisin tarkanin ask şarkısı ekleyip veya küçüğüm herseyim yalın altınada sozu 🥰
birpapatyaannesi Efuli6161 sormuş kadin olamaz mı aklına gelmemiş insan bazen bulamıyor kendi bebeği olunca hiç bir söz guzel gelmiyor sanki insana ayıp bisey sormamış ya 😒