meraba bebegim 15 aylık olacak bi ay erken doğdu genel olarak şöyle ikizi var ikizine hep oyuncak verir o nereye gidiyorsa buda gider hep yan yanalar bi top aldıysa başka top bulup ikizine verir mesela bugün parkta şişe kapağ buldu aldı yanında bitane daha vardı hemen onuda aldı ikizine götürdü ablasıyla kovalamaca oynar bugün parkta yürüyen bi bebek vardı onu bana gösterdi ben yonlendirince hep yapar mesela komşumuzun kızı geldi hadi saklambaç oynayın dedim o saklandi onu buldu ebeledi hadi arkadaşa bay bay yap derim yapar abiye şunu ver derim verir eve gelen tanıdığı çocuklara bakar oyuncak verir ama boyle sevinme felan yok bazende yaşıtları yanına gelince kaçıp bana geliyor parkta çocukları felan görünce az gibi geliyor boyle bebek görünce seviniyim hoplayım sariliyim felan gibi şeyler yok