Niye ağlıyor?neden ağlıyor? Bi yeri mi acıyor? ne bileyim neden ağlıyor ya yeter artık. Bu çocuk böyle uyurken ağlar uyanır ağlar altını alırım ağlar.ilk 3 ay koliktik belli saatlerde çok ağlardı 3 ayı atlattık herşeye ağlamaya başladı. İnsanların bu neden ağlıyor lafından çok bunaldım.Ağlıyor işte bu çocukta böyle bi çocuk napabilirim ben zaten 5 ayda yeterince yıprandım