Kızlar hıpp denedim doyurucu olmuyor , bebelac gold denedim birde ama emin olamıyorum geceleri çok sık uyanıyor bunda da sanki gaz yapıyor gibime geldi.
Aptamil hiç denemedim şimdi bide aptamil denesem mi diyorum kararsız kaldım sizin öneriniz ne olur ??
Bebeğim 5 ay7 günlük