Selam tecrübeli anneler. Bebeğim 5buçuk aylık ve diş çıkarıyor. Akşam üzeri daha yoğun bir ağrı başlayıp gece sabaha kadar ağlayarak uyur uyanık devam ediyor. Sadece mememde sakinleşiyor. Çok yoruldum ve bebeğim de çok yoruldu😞
Jel önermiyor doktorlar. Karanfilli zeytinyağı deneyen ve fayda gören var mı??