Bebeğim 9 ay 13 günlük 6. Hastalık olduk 2 ,5 gün inatçı ates yaşadık simdi de vucudu döküntü yaptı ama bir huy değisti anlatamam normalde yiyen cocuk yemeneye basladı ağlıyo durdugu yerde deli gibi diş sancısımı anlamadım hastalığın etkisimi yani kafayı yemek üzereyim yaşayan varmı?