Minomin Kızlar doktorum ilk başta emzirirken saç boyatmak yasak dedi ama sonra organik boyayla boyayabilirsiniz dedi şimdi saçımda organik boya var ama içim hiç rahat değil:( boyayanlarınız oldu mu emzirirken?
Ysgl26 Minomin ombre gibi şeyler yaptırabilirsin ama dip boya yasak emzirme süresince dedi benim doktorum
Golgicisimcigi Minomin ben boyadım 7,5 aylık bebeğim var hemde kaç kere boyadım bilmiyodum ama kuaförde yaptım evde koku olmasın diye ne gibi bi sakıncası varki acaba
Sumy Minomin bebeğim 50 günlük balyaj yaptırdım, yapılan boya süte geçmez tabiki. Gönül rahatlığıyla boyatabilirsiniz
Elifnefesyunus Tüm hamileliğim boyunca şuanda emziriyorum bikaç gün sonra 3 aylık olacak kızım hep boyadım bitkisel boya ile amonyaksız kuaförde balyaj da evde kendim dedün dip boyada yaptım doktorum çocuğa onun geçmesi mümkün değil diyor hep