Başlığı görünce hemen tıkladım benim kızımında gelişimsel kalça çıkığı vardı doğum yaptığım hastanede ki doktor kalçasında pek bi sorun olmadığını söylemişti o doktor dışında 2 doktora daha götürdük kızımın kalçasının muayene sırasında yerine oturmadığını ve ameliyat olması gerektiğini öğrendik 4 kere ameliyat oldu 2 kapalı 2 açık ameliyat olmak üzere ve her ameliyat olduğunda alçıya alındı son ameliyatının başarılı geçtiğini söyledi doktorumuz şu an ayağında demir ayakkabı var allaha şükürler olsun ki kalçası yerinde allah herkesin çocuğuna şifalar versin çok geçmiş olsun sizlere de