KadersizMelek Kızım 10ay 15 günlük geceleri çok uyanıyor aç sanıyorum normal de hep emziriyorum ama artık aç diye mama düşünüyorum, süt ve süt ürünleri yumurta alerjisi olan bebekleriniz varsa eğer doktor tavsiyeli hangi marka bebek maması kullanıyorsunuz ??
Esrasemra KadersizMelek normal takipli çocuk doktorumuz çocuk alerji ve gastoroloji bu 3 tane doktorumuzda aptamil progomin synoe özellikle önerdi ve ona rapor çıkardılar senin çocukta Baya büyümüş bu alerji mamalarını zor kabul eder acayip kötü kokuyorlar biz kırklıyken başladık yinede içine pekmez yada vanilya şurubu koyup deneyin bakalın
Sara1904 KadersizMelek aptamil pregomin as yazmıştı sımdı aptamıl pregomin syneo ama kokusu tadı kötü ıkısınınde 😀
merrvayydn KadersizMelek Aptamil Prosyneo kullanıyoruz,hipoalerjik olduğu için çok kötü bi koku,tat yok.Bebeğim bir tek bunu kabul etti,eğer içmeseydi doktor önerisiyle tatlandırarak verecektim.Deneyebilirsiniz,umarım kabul eder🫠
KadersizMelek Esrasemra yusuf11 Esrasemra raporsuz alabilir miyiz peki biz,yaaa ay bir de çocuk tadı kötü diye yemezse, bende en iyisi doktorla görüşeyim yeniden. Cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum. Rabbim hepimizin evladını korusun inşallah sağlık şifa versin ❤️
yusuf11 benimde kizm alerjik evolvia pr kullaniyoruz doktor ropor cikardi ama 1 aylikken teshis koyulmustu suanda 15 aylik hala ayni mamayi kullaniyoruz memnunuz fakt bebegin kabul etmebilir alerjik mamalarin tadi cok kotu
Esrasemra KadersizMelek evet raporsuz alırsın eczaneden ama diğer mamalara göre pahalı bencede doktorunla konuş durumunu anlatınca sütün yetmediğini vs doktorun size ilk o veriyor mamayı denemelik eğer çocuğun kabul edip içerse tekrar sizi çağırıp rapor çıkarıyor bize öğle yaptılar ilk doktor verdi mamayı 3 gün sonra sekreteri aradı son durumunuzu sordu rapor için çağırdılar bizi sen alma takipli doktorunla konuş onlar bebegin için en iyisini yaparlar artı ayına kilosuna göre başka mamada verebilir