Mira- Kahvaltı da ve akşam neler veriyorsunuz sürekli omlet pankek mi? Örnek bi tablo yazar mısınız bana eksikmiş gibi hissediyorum bu konuda mesela keçiboynuzu özü ne kadarlıkken vermeye başladınız
nazlimom_ Mira- 7 aylığız kahvaltıda labne peynir yumurta keçiboynuzu veriyorum ama sürekli aynı menü değil instagramda ekgıda günlüğüm sayfasına bakıyorum akşam genelde çorba türü veriorum
oglumubeklerken Mira- kaç aylık başladınız ek gıdaya? 7.ayda henüz tam doyumluk kahvaltı ve akşam yemeği verilmez bence. Ben o zamanlar ancak kahvaltılık tadımlari yaptiriyordum ya da meyveli muhallebiler falan hazırlıyrodum akşamları da yoğurt yediriyordum.
neslicanben Mira- muzlu pankek,tam buğdaydan krep,haşlama yumurta,tarhanalı omlet,yulaflı omlet,irmikli meyveli muhallebi, yanınada peynir,salatalık ya da meyve ekliyorum. Bazen ıhlamur gibi eklemeler yapıp çıkarıyorum
Mira- oglumubeklerken 7 ay 1 haftalık şu an. Ama ben 5,5 aylıkken başladım ek gıdaya tadımlarımı baya yaptım. Bakıyorum insanlara bebekleri 7 aylık her şeyi yiyor gerçekten kafam allı bullak oluyor ben mi yanlış bi şey yapıyorum anlamıyorum
Poyrazin_annesii 8 aylıgız ama hıc kahvaltı vermıyrm. Sadece bıberonda mama ıcıyor. Öğlen corba ve yogurt yıyor. Bazen elma muz verıyrm. Sebze ve kahvaltu yemek ıstemıyır
anayimbenn Mira- keçiboynuzu özü 8 aydan sonra sabahları genelde pankekler omlet türü mamasandalyesii diye bir hesap vardı instada ben ordan ilerledim bakabilirsiniz belki faydası olur
Sblatc Mira- instagram da ek gıdayla ilgili tarif veren sayfaları takip ediyorum ve birannenindeneyimleri sayfasını