ihsanbebek Bebeğimin kafası pul pul oldu salı günü randevumuz var ama ben beklemek istemiyorum bunun için iyi gelen şampuan ve krem bilen var mı bebeğim 2aylık
Jelibonsmom ihsanbebek Merhaba 🌞 bebeğimde de oldu, zeytinyağı sürüp tarakla geriye doğru taradım, sonra banyo yaptırdım, birkaç kez bu işlemi tekrar edince geçti
Hemecikk ihsanbebek benim bebeğimde de vardı doktorumuz zeytinyağı sürmemizi söyledi. Sürüp bir saat sonra banyo yaptırdık.3-4 deda da işe yaradı. Birde mustelanin bir şampuani varmış o da işe yarıyormus ama hiç kullanmadık biz.
nazlimom_ ihsanbebek zeytinyağ sürüp bekletiyorum banyo öncesi banyoya girince mustela konal önleyici şampuan sürüp başını ıslatıp masaj yapıyorum o ara vücudunu yıkıyorum sonra tarakla ters tarıyorum yıkanıp cıkıor geçene kdr her banyoda yaptim böyle
anayimbenn ihsanbebek en iyi yöntem zeytinyağ sürüp masaj yapın yumuşasın sonra tarayın ya da incitmeden elle temizleyebilir bir iki güne geçer
Cmm1 Bizdede oldu gecen ay 2 aylikti zeytin yagi surdum bende beklettim sonra yumusayinca taragiyla taraya taraya butun kabuklari kaldirdim banyo yaptirdim bir iki yapmadan sonra normalde dondu cok sukur sizde deneyin
Tugceozcetin128 ihsanbebek babe kullandım tek yıkamada geçti fiyat olarak bir tık pahalı ama normalde de kullanabiliyorsunuz,bunun dışında zeytinyağı şurup beş on dk bekletip duşta tarakla taradiginizda da geçer