Aleyna1_ Arkadaşlar dün yazmıştım mochi maneul göğüs pompası için bebeğim sürekli emiyor ama deneyim dedim pompayı asla süt gelmiyor ona acaba sizde de böyle bir durum var mı?
tarcinnn Aleyna1_ aynı konuyu açtım. Asla sağmıyor. Sadece bebeğim diğer memeyi emerken süt toplayabildim ben. Onun dışında hiç sağamadım.
DenizinAnnesj Aleyna1_ Ben manuel iki tane aldm denedim hic biri ise yaramadı ve bunalmistim artik sut gelmiyo diye esim o aksam gitti elektrikli gogus pompası aldi anca sütum geldi
Dondurmalikahve Aleyna1_ Yeni yeni sağıyorsanız göğüslerinizi az süt çıkması normal bir de neden sağmak istiyorsanız merak mı ettiniz yoksa çalışacak mısınız?
tarcinnn Aleyna1_ bebeğim diğer memeyi emerken 80 ml kadar çıktı. O da bi anda vakum açıldı süt döküldü falan. Ben pek memnun kalmadım açıkçası. Emmiyorken 10 cc zar zor çıktı
Denizanasi92 Aleyna1_ canım onun bi ayarı mı desem bi pozisyon var böyle meme ucunu tam sıkıştırdığı daha şimdi 70 cc sağdım ki bebeğim 8 aylık . İlk başta gelmiyor sıktırıp elimle açıyorum önce pompayı tak sık çıkar ucunu biraz sıkarak dene bi başladımı çok güzel sağıyor
Twinmoom tarcinnn 80 ml çok iyi değil mi benim ikizlerim var tek tek emziriyorum ona rağmen 15 dk 30 ml ancak sağıyor
Mives123 Aleyna1_ o markayı bilmiyorum ama en az 20 sk sağım yapılmalıymış.ben bi saat bile denedim olmadı
gmzshn Aleyna1_ ben sağarak süt veriyorum bebeğime bi göğsüme elektirikli kullanırken öbürüne mochi takıyorum gayet güzel akan sütü topluyor. Mochi zaten elektirikli pompa gibi olmaz akan sütü toplar
tarcinnn Aleyna1_ 10 sn çok az tabi daha uzun süre bekletin ben 10 dk beklettim yine çok az çıktı ne yazık ki ama bebeği emzirirken çok çıktı
Denizanasi92 Aleyna1_ tamam çok güzel bende ilk aldığımda saydım sövdüm bi de pahalı normal manuellere göre , ama meğer iyiymiş sadece alışmak gerekiyor. Süt gelene kadar elinle sık biraz bi de yere doğru eğil sonra baya tazyikli sağıyor
DenizinAnnesj Aleyna1_ ebebekten aldim babymom memnunum ama ciftli almayin tekli almaniz yeterli olur hala kullaniyorum 1 ay oldu
Ysgl26 Canım o sağım yapmak için değil zaten. Emzirirken sütün boşa akmasın diye. Uç kısmını kıvırıp o şekilde takın o zamn daha güçlğ vakum yapıyor. Bebek emerken mesela 20 dakikada 60 cc falan topluyor benimki
Snfk Aleyna1_ mochi süt toplama aparatıdır. Sağma makinesi değildir. Bende almıştım ondan. Emerken bir diğerinden akıyorsa ordan süt topluyordum. Bebeğiniz emiyorsa sütünüz var demektir. Pompalar da az gözükmesi sütünüzün olmadığı anlamına gelmez.