anneyimben- Şimdi ınstagramda gördüm haberi. 5 yaş zorunluluğu derken 1.sınıf değildir herhalde anaokulundan bahsediyorlardır inşallah
Nefess2020 anneyimben- yurt dışında yaşıyorum burda 3 yaşında mecburi okula gitmek zorunda çocuklar. Tabi ilk okul değil anasınıfı. Bence 3 yaş çok erken ama 5 yaş gayet iyi .
anneyimben- Egem06 yani 5 yaşında anaokulu 6 yaşındada ilkokula mi başlayacaklar. 6 yaşında oyun cağı yani dersten ne anlayacaklar Allah aşkına
anneyimben- Nefess2020 3 yaşında bir bebek günde 1 saat oyun grubuna filan katılabilir ama zorunlu anaokulu olmamali sacma yani. Ama 5 yaş gayet uygun.
livanurvealpinannesi61 anneyimben- babam beni 6 yaşında okula vermiş kardeşime de öğretmen 7 yaşındayken yaşı küçük demişti zaten şuan 1 ci sınıf 6 yaş değil mi yanlış mı biliyorum canım
Aysegul93 anneyimben- ama zaten 5 yaşta beyin gelişimi tamamlanıyor ne kadar erken o kadar iyi. Tutupta 3 yaşa zaten ders yaptırmak değil o düzeye uygun oyunlar etkinlikler vb.şeyler olacak
Dilaylaa Bende yurtdışındayim burada üç yas okul öncesi eğitime başlaması gerek kızım başladı bu sene yarım gün gayet mutlu .
Ikrazumra19 anneyimben- 1.sinifsa gondermem yani ne dir bu takinda kundaktan alip goturcekler Seneye kizim 5 yasina giriyor ve anaokula gidicek sacma yani 5 yas ne bilsin mantikli degil oyun cocugu oluyorlar daha
livanurvealpinannesi61 anneyimben- zaten anaokulu 5 yaş değil mi mantıklı olan Anaokulu 5 yaş 1 ci sınıf 6 yaş değil mi
livanurvealpinannesi61 anneyimben- kuzenim 2 çocuğunu 6 yaşta verdi şuan biri 6 yaşında 1 ci sınıfa gidiyor. Emin misiniz 7 yaş olduğuna.
Sunlight anneyimben- Hayır şuan 1. Sınıf 6 yaş. Uzun zamandır bu şekilde. 5 yaş anasınıfı 6 yaş 1. Sınıf. Yani benim büyük oğlum 2017 doğumlu şuan 5 yaşında anasınıfına gidiyor seneye 1. Sınıfa başlayacak
Ikrazumra19 Mminnakanneee tamam 5 yasinda anaokulu 72 aydan sonra ilk okul ama 5 ayasinda 1.sinif cok sacma