hlygzefe-25 Arkadaşlar merhaba oğlum 3 aralıkta 1 yaşına girecek Allah nasip ederse.. Ama ona hem değerli hemde çok güzel bir hediye almayı istiyorum. Siz neler yaptınız? Önerisi olan olursa şimdiden teşekkür ederim..
Eminos hlygzefe-25 oglum 3,5 yasinda hic bi dogum gununde hediye almadim cunku bilecek yasta degil 4. Yas dogumgununde alicam
oglumubeklerken hlygzefe-25 bende burda bekleyim 21 Aralık bizim de 🥰 ben daha ananeye babanneye ne aldırcağmada karar veremedim ☺️
NurY hlygzefe-25 sallanan at alabilirsiniz yada bir çeyrek 🥰 birikim olmuş olur hem , çünkü ne zaman canimiz istese onlara oyuncak veya kıyafet alabiliyoruz ama, bir yatırım çok iyi olur bence
Aloaveraaaa hlygzefe-25 kızım patates kızartması çok seviyor bende vermek istemiyorum airfryer alacağım falan dedim oda iyi kızıma doğum günü hediyesi alalım ozaman dedi😜sanırım bı taşla iki kuş olacak🤣
hlygzefe-25 oglumubeklerken ben kendime bulayım da onlar kolay 😂 kız olsa altın bişeler alınırdı da işte erkek olunca bi akülü araba mantıklı geliyo onun içinde küçük
hlygzefe-25 NurY mantıklı da canım işte künye düşündüm onu da babam almış gerek kalmadı ama değerlendirelim çeyrek olabilir 👍🏼Teşekkür ederim
hlygzefe-25 Aloaveraaaa yaaa evet o biraz sana hediye olmuş gibi tabi😂😂hayırlı olsun güle güle kullan canım
Citlenbigim22 hlygzefe-25 kızım 9 Kasım da Allah’ın izniyle bir yaşına girecek ben bir hediye almayı düşünmüyorum açıkçası biz zaten her ay kızımız için altın yapıyoruz kıyafet olarakta zaten sürekli alıyoruz gelenlerin de çoğunun alırlarsa kıyafet alacağını düşünüyorum bu yüzden birşey almayacağım
hlygzefe-25 Citlenbigim22 evet zaten kıyafet oyuncak tarzı gelir büyük ihtimalle altın almak en güzeli sanırım
Cly01 hlygzefe-25 bende bir boş odam var oyun odası yapmayı düşünüyorum 1 yaş belki küçük gelebilir ama zamanla alışır beşiğini de taşırım içine hem orada oyunlar oynams oluruz hem hediye olur 🥰 eksiklerini alıyoruz yavaş yavaş
hlygzefe-25 Cly01 evet fikriniz bebeğiniz için çok güzel biz ev değişikliği yapmayı düşünüyoruz aslında öyle olmasaydı bende güzle bir oda yapmak isterdim bidaha ki seneye inşallah