Minigebe benim bebegim 3 ay 28 gunluk. Karni ustunde koydugumda biraz duruyor sonra agliyor. Ellerin hic hareket ettiremiyor sadece ayaklarini goturuo getiriyor bi cm bile durdugu yerden ilerleyemiyor. Normalmi bu? Egzersiz yapiyorum her gun. Bide siz karni ustunde koydugunda gogusunun altina yastik koyuyormusunuz yoksa oyle duz birakiyormusunuz?