charlotte Minel_06 34+6 nin gecesi biri 31 ile uyumlu 1905 gr 43 cm digeri 34 ilr uyumlu 2430 gr 45 cm dogdular. İkiz bebeklerim :)
Birdunyabircennetannesi Tubasahra Yaaaa şey diyorlar ilk doğumun erken olunca ikinci de erken oluyor diyorlar acaba doğru mu mesela sizde de öyle olmuş. 🤷
charlotte esra_comert benimkiler yogunbakimda kalmasina ragmen gerekli gormediler. Bu hafta goz doktoruna goturcem 6 ay dolmadan gitmemiz gerekiyo tum bebeklere oneriliyor.
MLS09 Firdevsibici benimde 2180 doğdu şuan 7 ay 14 günlük sizin bebeginiz şuan ne kadarlık kaç kilo:)
HamzaKartalMoms Firdevsibici nerede ve nasıl yaptırılıyor acaba bir de bera testi varmış sanırım işitme ile ilgili
Okuryazar Redbird ağrılı acılı bir işlem mi biz de Pazartesi günü yaptıracağız ,kaçıncı günde yaptırdınız siz ? 28 gün ideal dediler ama sadece pzartesi günleri yapıldığı için bizim pazartesi 25 günlük oluyor bakalım sorun olacak mı
Ebbruc Nur1212 merhaba, benimde aynı hafta doğdu bebeğim . Şimdi nasıl durumu bebeğinizin ne kadarlık oldu
Tubasahra Nur1212 elifugba Birdunyabircennetannesi Erken doğumun sebebine bağlı ikincinin de erken olup olmaması.İlkini erken doğurup ikincisini zamanin da doguran cok anne var . Benim 3. ve 4. gebeliğimdj.İlk oglum 42. haftada ,ikinci oglum 38 de geldi.3. gebeligim kizim da bi anda sancilarim basladı.1. 5 gün dayanabildik acil sezaryen oldu.4. bebeğim de cok zor bi hamilelik gecirdim.İlac kullanmaya falan erken basladim.Ancak çok fazla ağrım olmaya basladı.Artik ağlayarak gun kazaniyordum.Doktor erken dogum sebebi olarak rahim görevini yapmiyor dedi.🤷