mlkcbn kızlar ertesi gün hapı almak zorunda kaldım buzlukta da sağılmış sütüm yok mama vermek zorunda kalıyorum vicdanım hiç rahat değil. 18 saati geçti artik emzirsem birsey olur mu sizin başınıza geldi mi böyle bir durum?
KATRE_ mlkcbn Mama kotu birsey degil ki mecbur kalinca mecbur veriliyor. Ben 12 saat sonra emzirdim doktirum bu sekilde yonlendirdi. Sutunuzu sagip dokun sonra emzirebilirsin yinede doktorunuza danisin 😊
mlkcbn KATRE_ yok kötü bişey olduğundan değil.meme reddimiz var zaten memeyi hep tutmuyor biberon daha kolay geliyor böyle olunca temelli almicak memeyi diye korkuyorum açıkçası.zaten en çok koyan da sütü sağıp dökmek zorunda kalmak 🙄
KATRE_ mlkcbn Malesef yapmak zorundasiniz o sut yuklu miktarda hormon iceriyor sagip dokun sonra emzirim bisey olmaz allahin izniyle