Obiranne_ yan yatırmak da ölüm riski getiriyor. Hangisi mantıklı sizce? Ayrıca siz sırt üstü yatırın kafasını sağa sola çevirin, en sağlıklısı bu.
Kundak yapıp yan yatırıyorsunuz, gece yüz üstü devrilse, bir de kundak var, kendini nasıl kurtaracak? Ayrıca kundak zaten dönmeye başlayana kadar kullanılabiliyor sadece. Yani en geç 4. Ayda filan bırakacaksınız, bu saatten sonra kundak yapmanın manası yok.