Merhabalar oğlum 2 aylık uyku arkadaşı almak istiyorum ama fikir almak istedim alışması mı iyi yoksa hiç alıştırmamak mı gerek bebeğine alıp alıştıran var mı memnun musunuz birde nasıl alıştırdınız uykuları düzene girdi mi yada daha kısa sürede uykuya geçiş sağladı mı