Kızlar merhaba.. dün ikindin 4 de kızımın bezini değiştim hiç bişey yoktu,akşam 7 gibi uykuya hazırlarken altına baktığımda bacağında ve genital de popo da pütür pütür şeyler vardı..gece 9.5 gibi uyurdu dişten dolayı sık uyanırdı ama dün gece artık çıldırdı bacaklarında basen kısmında olunca kaşımayı bilmediğindenmiş meğerse kaldırıp kaldırıp vuruyordu,gözleri kapalı ağlıyordu bağırıyordu sağa sola dönüyordu çok zordu 3.5 saat salladım ayağımda sabah doktora gittik el ayak hastalığı dedi,losyon verdi ağrı kesici brus ve parol verdi,bir de zytec diye damla verdi.. kızlar alt dudağında da var yüzünde çıkar mı iz kalır mı? Nelere dikkat etmem lazım..