[silindi] evolvia kullaniyordum bir ay kadar icip icmeyi birakti biberon degistirdim atak zamani red oluyor diye ona yormustum ama degilmis oyle zorlamisim ki icsin diye biberon gorunce agliyordu baska alerji icin mamalar kullandik yok en iyi tadi biraz daha iyi olan evolvia icinde doktorumuz vanilya surubu veya kuru kayisiyi kaynatip 10 cc kadar koymami soyle yone icmedi. En son ben normal mamaya dondum bir sure sonra kabul etti. Ama bebegim alerjisi oldugu icin degil kolikten dolayi kullaniyorduk gaz sorunuda bitince normal mama ile devam ettim. Cogu alerji mamadi kullanan annelerden duyuyorum icmiyor cunku damak tadi olusmaya basliyor ve aci geliyor