Annelerin en korktuğu şeylerden birisi bebeğin meme reddi yapmasıdır ve bugun izlediğim bir videoda edindiğim bilgiye göre bebeğin özellikle 3.ayında NEDEN meme reddi yaptığını öğrendim. Ama doğru ama yanlış. Belki deneyen vardır işe yaramamıştır veya bilmeyen vardır işine yarar. Alttaki linke tıklayarak izleyebilirsiniz. Umarım işinize yarar ve bebekler emmekten vazgeçmez .