Sibelvahdetalis ben adalet okumuştum normalde sonra dersleri benziyor diye ikinci üniversite olarak da tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik yazdım ancak öğrenci Akbil’i için yazıldığım için 1 kere bile sınava girmedim bu sene de anne Akbil’ine geçtiğim için kağıdımı bile yenilemedim