Kızlar benim bebe emerken arada memeyi çıkarıp dudaklarını büzerek şap şap ağzını şapurdatıyor 😅 Bazen öyle bir ses çıkıyor ki yankılanıyor resmen , bu kadar tatlı mı kızım bunun tadı diyorum 😅 En sevdiğim, en güldüğüm huylarndan biride bu 😅😅 Sizinkilerde yapıyor mu bunu ? Ve en sevdiğinz anı nedir ?