Kizlar bugün 10 gibi kızımı doktora götürdük 5 tüp kan aldılar normalde il merkezine giderdik orda hiç böyle sorun yaşamadık hep elinin üstünden alırlardı kan bugün ilçe merkezinde randevu bulunca oraya gittik 5 tüp kolundan kan aldılar eve geldigimizden beri kızım ağlıyor uzandığı yerden kalkmıyor kolunu asla kullanmıyor şu saat oldu yeni tuvalete çıktı . Kolunda hafif şişlik dışında morarma falan yok ama şişmiş . Sizce birşey olmusmudur kendisini kaldıramıyoruz çok ağlıyor eşim şimdi kendisi gitti doktorla görüşmeye ama çok korktuk korktuğu için mi bu şekilde yoksa kolunami birşey oldu hemşireler falanda çok tatlıydı güzel ilgilendiler onlardan korktudesem şaştık kaldık . Biz yaklaşınca bile ağlıyor bu arada 3.5 yaşında