AsyaBebek_ Merhaba arkadaşlar ehliyet sınavına gireceğim salı günü bazı forumldda animasyonlu sorulrdan sonra sınav tarzının çok değiştiğinden bahsetmişler . Bu 1-2 ay içinde yazılı sınava girmiş arkadaşlar varsa beni aydınlatabilir mi lütfen bu konu hakkında
QueenMommm AsyaBebek_ ben 2,5 ay falan oldu sanırım tam hatırlamıyorum animasyonlu sorular vardı 3 tane falan
QueenMommm AsyaBebek_ ben kitabı bı kere okudum soruları çözdüm telefondan çıkmış soruları her gün çözdüm öyle 74 ile geçtim 2022 çıkmış sorulara bak canım