Mys30
Merhabalar
Oğlum 37. haftada 33 santim baş çevresi ile dünyaya geldi. Ya 9 aylıkken ya 12 aylıkken persentil tablosunda biraz daha yukarı çıkmıştı baş çevresi ama ilk zamanlar %10 persentilde gidiyordu yanlış hatırlamıyorsam nörolojiye gitmedim çünkü gerek görülmedi çünkü burada önemli olan şey bıngıldağın açık olması zaten sütunlarda açık bebeğin gelişimi ve kafa çevresinde anormallik yoktu o yüzden gitmedik benim baş çevremde küçük bu arada yani böyle şeyler genetik de olabiliyor annenin babanın baş çevresi küçükse çocukta öyle olabiliyor.