Cly01 Kızlar normalde 25inde regl oldum 5 gün önce olurum hep yani bu ay 20sinden beri bekliyorum gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce erken mi yaptım acaba çıkmams olabilir mi
muhammedsevgi Cly01 geç dölenme olablr bi 1 hafta daha bekleyin ztn olmazsanız test yapın benimde geç dölenme olmuştu
muhammedsevgi Cly01 istmyrsanız inşallah yoktur rabbim gönlünüzden geçeni hakkınızda hayrlı eylesin inşallah rica ederim☺️