1 yaşında oğlum geceleri özellikle çok öksürüyor gündüz 1 yada 2 kere anca öksürür
Allah korusun sanki boguluyormus da bogazina bişey kaçmış gibi balgamı var atamıyor ve çok şiddetli öğürme oluyo genelde ağlayınca daha fazla artıyor şikayetlerimiz yarın doktora götürecegim ama korkuyorum sizce neden oluyor ve ne iyi gelir 😔