momofcherry cok kararsizim anı olarak fotoğraf çekimi yaptiricam ama büyük kutlamada yapsam mi kendi aramizda illa pasta keseriz zaten.kutlamaya ayiracagim parayi oglumun adina bir yere bağış yapabilirim sizler ne yapacaksınız anneler
Denizvepasa momofcherry ben de ani olarak kalmasi icin fotograf çekimi yaptiracagim. Bir de kendi aramizda ufak bir kutlama. Hatirlamayacak cunku.
2prnses1prens momofcherry yooo şart değil☺️ Hatırlayamayacak bile şuanda yapsanızda söylediğinz çok mantıklı 3 çocuğum var ikisininkini kutlamadık daha yeni kutluyoruz akılları eriyor mutlu oluyorlar en küçüğüm 2 aylık ondada aynı düşüncedeyim. Hiç hatırlamayacağı anlam bile veremeyeği birşey için bu kadar masraf yapmaya gerek yok diye düşünüyorum
Mommqueen momofcherry oğlumun1 yalını aile arası kutladık ufak bi pasta kesip organizasyon süsüleme vs hiçbişi yapmadık ama gelecek yaz 2 yaş için gzüel bi parti yapmayı düşünüyorum çünkü artık aklı erıyor daha büyük herseyin farkında olur
coffeemate momofcherry kutlama insanı olmadığımdan bence şart değil, kendim bir pasta yapıp aile arasında kutlarım, bir de vesikalık ve aile fotoğrafı cektirme niyetim var, oldu da bitti :)
elmaliturtam momofcherry niye şart olsun siz pasta alır keser bir foto çekersiniz başkası cafe kapatır yapar başkası hiç bir şey yapmaz. Herkes kendi zevki kendi durumuna göre yapar şaşalı kutlayanda kötü bir şey yapmıyor hiç kutlamayanda yapmıyor doğum günü kutlamasının şartı yoktur.