Merhaba güzel anneler. Kızım kanepeden düşüp köprücük kemiğini kırdı. Doktor sadece bandaj kullanmamı, kolay kaynayan bir kemik olduğunu belirtti. Bu durumu yaşayan tecrübeli anneler var mı.?Ne yapmalıyım? Aslında alçıya alınmadığı için şüphede kaldım başka doktora götürüp götürmeme konusunda. Başına gelen varsa açıklama yaparsa sevinirim.