Storymoon Arkadaşlar oğlum 15 aylık kafasını yere vuruyor sonra ağlıyor doktora götürmek istiyorum iyi güvenilir pedagog yada çocuk psikiyatrisi var mı ??
Aselbusraa Storymoon merhabalar doktorum bana kendini ifade edemediği davranışının normal olduğunu söyledi dikkatini dağıtın üstüne gitmeyin diye tavsiye etmişti büyüdükçe geçti ama şimdi de sinirlenince herşeyi yere atmaya baslladi sendromlu hayat bitmiyordu
Selda__ Storymoon fsm bulvarında sinem kübra sen var kendisi çok iyidir bu konuda gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz
Storymoon Aselbusraa üstüne gitmiyorum zaten de ağlayınca üzülüyorum :( internette normal karşılanıyor bana sinirlenince yapıyor onu fark ettim insan korkuyor