Kızlar bebeğim dört buçuk aylıkken kilosu düşük olduğu için doktor tavsiyesiyle mamaya başladık ilk zamanlarda çok sevmemisti mamayı ama git gide sütüm azaldı ve bitti. 6 aylık oldu hala mamayı severek içmiyor ek gidayada başladık ama mama içmeside lazım 60 CC mamayı zor içiyor birçok çeşit mama denedim ama hep aynı kilosuda biraz düşük benimle aynı durumu yaşayan var mı çok zorlanıyorum?