Kızlar merhaba kızım 10 aylık sadece uykuya geçerken emzik kullanıyor gün içinde hiç almıyor vermiyorumda sorum şu biz hala aventin 0-6ay emziğini kullanıyoruz sadece uykuya geçişte aldığı için değiştirmedim 6-12 emziklerle bu şekilde kullanmamım zararı varmıdır? Veya varsa ne gibi zararı vardır yardımcı olursanız çok sevinirim