Kızım 28 aylık 4. Gündeyiz eğitimin. Tek sıkıntı tuvaleti geldiğinde ayakta yapıyo ve lazımlığa veya aprata oturmuyo. Tuvaleti geldiğini söylüyo ilk günden beri ama ne yazıkki oturduğunda tutuyo ve yapmıyo. Ayağa kaldırıp pijamasını çektiğimde yapıyo. Ben be yapayımda çocuğumu aparata alıştırıyım? Yada nerde yanlış yapıyo olabilirim? Hadi gel annecim birlikte yapalım tuvaletimizi diye birlikte gidiyoruz ben de oturuyorum ama kesinlikle oraya yapmıyo. Çişini pijamasına yapıncada sanki özür dilemek ister gibi ben eğildiğimde öpüyo sarılıyo bana. Kıyamıyorumda hiç kızmıyorum. Her çiş yapmasında bi dahakine tuvalete yapalım olur mu diyorum. Tmm diyo ama yine sonuç aynı. Ben ara sıra soruyorum çişin geldi mi diye ama yok yani yapmıyo . Ne yapabilirim daha fazla?