Merhaba anneler. 6,5 aylık oğlum var emziriyorum. Dün ilk defa adet gördüm. Emzirirken adet görmezsin demişlerdi. Sütüm mü azaldı acaba diye korkuyorum. Ya da kalitesi tadı değişir mi ki sütümün. Daha dişleri çıkmadı ek gıdaya başlamadım tadım yapıyor hala.
Bir de doktorum doğum kontrol hapı vermişti onu kullanmaya başlamıştım o yüzden de gelmiş olabilir mi ki?