BuzluKahve Feride123 normal. Sindirim sistemi iyi çalışıyor demek ki demişti doktor. Şu an hala günde minimum 2 kez kaka yapar, 2 yaşında
papatya_1125 Feride123 çok sulu ve 7 den fazla olmadı gerekir ishal demek için 😊her şey yolunda annesi.
iyikim21 Her zaman sulu olmayıp katı da olsa çok kaka yapması normal mi peki arkadaşlar. Benim kızım 11 aylık günde 5 defa falan yapıyor. Bugün 5 i geçecek gibi ama biraz sulu da. Doğduğundan beri böyle