Colahusu 35.haftadan beri rahimde yumuşama vardı ancak açılma yoktu her hafta kontrole gidiyorduk bazen haftada 2 kere gidiyorduk. Zaten zor bir hamilelikti yumuşamasıydı açılmasıydı bebeğin kilolu olması ha geldi ha gelecek diye beklemek vs vs derken süreç bizi yormuştu ben de sezaryen oldum. Bazen acaba beklese miydim diyorum ama ameliyat sırasında doktorum çok yapışıklığım olduğunu söyledi endometrizois deniyormuş, iyi ki de sezaryen olmuşum yoksa bilemicektim. Ayrıca doktorum her zaman öncelik anne ve bebeğin sağlıkla eve gitmesidir, doğum şeklinin bir önemi yok der.