Bence tvyi tamamen kesin ve oglunuzla ilgilenebildiginiz kadar ilgilenin yani onunla oyunlar oynayin, kitaplar okuyun, disari cikin biseyleri gösterip anlatin… bende malesef bi süre tv izledi oglum ve izledigi dönemde asiri gerilemisti cok korktum ve mümkün oldugunca acmiyorum egerki cok isim varsa bi 30dk fln en fazla.. sükür suan iyi söyledigi kelimeler geri geldi, kendi kendine biseyler anlatmaya calisir fln… tabiki her cocuk ayni degil kimisi tvden hic etkilenmez gayet güzel konusur ama bize fayda dan cok zarar verdi.. simdi oglum 21 aylik öyle aman aman cok kelimesi var degil ama sükür simdilik gayet iyiyiz.