Sedasnmazturk merhaba Almanya da yaşıyorum Doğumum inanılmaz zor geçti ve dikişten değil hemoroidden dolayı toparlanamadım oturamadım ağlıyordum eve gelen ebe şu bildiğimiz beyaz hemşire eldivenin içine su doldurup buzluğa koy dedi donunca serçe parmağı makata koyuyorsun bir dakika tutmaya çalış anlatırken bana bile tuhaf geliyor ama İnan 1 ay çektim ve sadece bu buz beni rahatlattı biz de tam tersi sıcak tutuyorlar 😐 bu buz direk şişleri azalttı şimdi 4.5 aylığız