Zeykemk26 Kızlar bebegım sadece çiş yapmsıtı altını degıstıreyım dıye açtım krıstal gibi parcalar var boyle jel gibi seffaf tanecık gibi anlatamıyorumda nete yazdım prıma kullannlar hep gormusler emıcı tanecıklermıs herhalde sonra bezı kestım baktım aynısı ıcınde var cıdden ama yınede ıcım rahat edemıyor boyle bısey yasadınızmı?! Öyle kötü gece gecırdık ki cok moralım bozuk bılgısı olanlar yazsın lutfen bıde mukuslu kaka yapmıştı bılgısı olan yardımcı olabılırmı uzun oldu kusura bakmayın
TugceAsyaY Mukuslu kaka balgam olduğundan dolayı oluyormuş kızımda da oldu aynısı bizde tedirgin olmuştuk devam edecek mi onu takip edin isterseniz bizimki tek seferlikti
Zeykemk26 TugceAsyaY canım 2-3 gafta once gene yapmıstı ama azdı bu bıraz katıydı ınsallah kotu bısey yoktur usuttu dıye tahmın edıyorum :-(
AhsenMasalYnk 5 buçuk aydır kullanıyorum primayı bazen beyaz çok küçük tanecikler oluyor ama jel gibi değil her paket aynı çıkmıyor maalesef
Zeykemk26 [bilinmeyen] evet canım sureklı degıstırıp sudocrem kullanıyorum zeytınyagı suruyorum cok korktum ama ya bıde baya var daha elımızde mecbur bıtırcem sonra degıstırcem ya sozde en pahalı bez aklım gitti
FatmanurHas Bende ilk zamanlar Prima kullandım ama fark ettim ki diğer bezlere göre daha çok şişiyor bez böyle ne bileyim ağırlaşıyor top gibi. Ama mesela Komili de falan öyle olmadı. Bir de benim bebeğim erkek olduğu için çiş üst bölgede yoğunlaşıyor ve o bölgedeki bez sisince de bence iyi olmuyor kızarıklık yapıyor.