Kızlar bebeğim 2 ay 18 günlük 2. Ayına girdi gireli kakasını yapamıyor ben altını açıp ayaklarını yukarı kaldırıp zorla yaptırıyorum doktorada götürdüm krem verdi dünde sağlık ocağına götürdüm şurup verdi hiç bir işe yaramıyor iki gündürde hiç yapamıyor sürekli ıkınıp ağlıyor bende ağlamasın diye uyandıkça sütüm varsa süt yoksa mama verip uyutuyorum yoksa susmuyor bunun çözümü ne gazmı var yoksa anlamadım ama hep kaka yapınca rahatlıyordu lütfen biri yardım etsin