Ozumce Normal dogum yaptım rektovajinal yırtılmam oldu 3 amelıyat yapıldı hala sıkıntım devam ediyor, gaita gelmesin diye ileostomi acıldı ama fistülğm tekrarladı. Artık cok yoruldum, aranızda böyle bişey yasayan var mı?