Turunckafam Kızım 21 aylık 1 haftadır kendi kafasına vuruyor . İlk başlarda tepki verdim ama şuan görmezden de gelsem vuruyor. Eşim hayırdır falan dedi ama benle alakası ne okadar üzülüyorum ki . Başına dert acicak canı acicak şeylerde yapma dediğimde yada düştüğünde bişi olduğunda direk vuruyor engel olamıyorum çözüm bulan varmı 🥺
asiltonunmommysi Turunckafam 10 aylıktan beri yapıyordu son 1 aydır bıraktı çok şükür unuttu. Bizde yapma etme diye diye çok dikkatini dağıtmaya çalıştık kendi unuttu. 14 aylık olmak üzere
Turunckafam Emineg35 ayy yok neler deniyorum tatlım . Pat pat vuruyor çok üzülüyorum başkalarının yanında da olduğunda yanlış anlicaklar ne bilsinler sendrom falan 🙄
Esma07 Benim kızımda 13 aylık bizde de aynı problem var kendi kafasına vuruyor yetmiyor mama sandalyesine kafa atıyor ilgi çekmek istediğinden de saçına yapışıyor kendinin saçını kalmayacak yolmaktan ne yapacam hiç bilmiyorum 🥲
Turunckafam Esma07 anne içinde bebek içinde çok büyük bir sorun bence . 2 yaş sendromuna bağlıyorum ama üzülüyorum. Vurma yapma demekten yoruldum . Heryolu denedim sayılır konuşma anlamindada 😑 geçici bir süreçtir ins unuturlar dicem ama ne zaman . Bebekken de 10 aylıkken falan kafasini vuruodu dolaplara geçti şükür . Bu elle üst üste vurma üzüyor yani sanki çocuk 7/24 dayak yio sancaklar 🥺
Turunckafam asiltonunmommysi en kısa zamanda bizimkide unutur ins 🙏 kafa vurmayi unuttuk elle kendini dövmede biterse ne mutlu 🥺
Emi91 Benim oglumda 16aylikken fln kafasina vurardi, bende yapma canin acir fln diyordum ama doktorum normal dedi ve görmezden gelmemi söyledi ve gercekten ise yaradi.. sadece 1-2 ay fln en fazla yapti sükür simdi yapmiyor hic.. suan oglum 21 aylik 🙂