YeniAnneIstanbul Dondurmalikahve o zaman 4-5 yas sanki daha iyi olur ama sweatshirt vs.bazen daha bol, biraz daha dar olsun istiyorsaniz tam beden alin ama olmadi terredute kaldiginiz urunlerde 3-4 ve 4-5 yas alin evde deneyip iade edersiniz bende hep oyle alıyorum
Annepandaa Dondurmalikahve evet olur. Çünkü paçaları 3 kere katlıyorum. Boydan kesin olur. Kilodanda rahat olur.
runboyrun Dondurmalikahve pantolon kalıpları da normal dar değil bence, üstünde büyük büyük durmasın olması gerektiği gibi dursun diyorsanız 3-4 ideal 😉
Deletedmom_109 Dondurmalikahve benim oğlum uzun ince oversize oluyor üst giyim altta dar olmuyor hafif bol geliyor
Denizzz88 Dondurmalikahve zarada kalıp geniş oluyor ben ordan sürekli alıyorum oğlum şuan 18 aylık ve zaradan aldıklarım hep 12-18 ay bedenleri. 18-24 ay aldıklarım salaş duruyor yani yaşına uyumlu alın büyük veya küçük almayın