Pelinlena Aptamil kullanıyordum 12 günde 1 kaka yapıyordu hipp gectim herşey düzene girdi .hem doyuyor hem kakasını yapıyor çok memnunum
Sevval37 Bende aptamil ve aptamil conformil kullanıyorum kakasını yapamadı geç yapıyor ikisini karıştırıyorum ben gazlı bir bebegim var ama conformil hala gaz yapıyor bebelac gold gaz yapıyor mu kullananlar
Loveismom Sevval37 çok araştırdım canım bebelac gold diğer bebelactan ayıran fermente özelliği varmış gaz ve kabız sorunu olmuyormuş dene istersen ben memnun kalınca bir kutu daha yedekledim
Loveismom masalbebegimmm her mamada değil günde iki mamasına falan koydum canım 1 çay kaşığı hatta bir tık fazla hakiki zeytinyağı