Lulemom ben de 5. Ayda kendim uyku egıtımı verdim kızıma 10,5 aylık deliksiz uyur evet sıkıntısı yoksa ama bazen 12-1 de uyanır yarım saat 1 saat uyumaz yani bence bu sorun edilecek bir şey degıl gibi düşünüyorum bizler gibi işte uykusu kaçmıştır vs diye düşünüyorum ben :) biraz daha gözlemleyin bakalım