sevda49 maaşallah yoğurdu sevdi benim oğlum yarım kase yiyor ancak kasemiz küçük. 2 dolu yemek kaşığı diyelim. Tahıl olarak; tam buğday unu, tam pirinç unu, bebek irmiği, yulaf unu ve bebek tarhanası sipariş ettim. Az önce deneyimledim. Bebek irmiği ile muhallebi yaptım içine elma ve şeftali koydum çok az da pekmez. Çok güzel yedi.tarife göre bir su bardağı su ile bir yemek kaşığı irmik kaynatılıp yapılıyor. Ben de öyle yaptım fakar yarısını kullandım. Bir dahaki sefere yarım ölçü ile yapacağım.