Öncelikle bebeginizin ayiyla alakali bir durum oldugunu soyleyebilirim. Sicramalar normal oluyor. 3.5 aydan sonra hatta bebegin durumuna gore 4 aydan sonra baslayablrsnz. Ben şöyle yaptim. Önce birkac gun bir kolunu disarda biraktim. Sonra diger kolunu disari cikarttim birkac gun. Her iki koluna da tek tek alistiktan sonra 2 kolunu da cikartip bedenini gevsek sekilde sardım. O sekilde alisti. Kimisi de 3 gun bir kolunu cikartiyor sonra 3 gun diger kolunu da cikartip yola devam ediyor. Ben biraz kendi bebegime göre farklılık kattim. Ama deneyin ise yarıyor Semakilinc