evlatcan bebeğim 4. Aydan beri salyası akıyor ne bulursa ağzına alıyor. kazağının kolunu ısırıyor. 6 ay 10 günlük. yaklaşık 1 aydır alt iki diş yerleri şişmiş ama bi türlü patlamıyor. sürekli ateşi var çok fazla değil ama hep sıcak alnı.
AlinaSaree evlatcan bizim 3. Ayda başladı yerleri belli olmaya şuan 7 ay 1 haftalığız ve ne gelen var ne giden
Mslakn evlatcan benımde hep salyaşıydı 8 ayında alt ıkısı patladı ardından ustuıkı sımdıde ust yanlar cıktı suan 9 aylık bırden patlattı ve cok huzursuzdu halada ole
Nedenneden evlatcan Böyle kesik gibi iz gördünüz mü 1 haftaya baya uzamış oluyor bi gün baktım kesik gibi iz var ertesi gün elime geldi 1 hafta oldu uzadı bile tavşan gibi şuan minnacık gözüküyor bende çok bekledim ateş olmadı şükür ama şişince beyazlayınca hemen çıkcak sanıyordum o çizgi gibi bişey beliriyor sonrası çok kolay çıkıyor
evlatcan AlinaSaree YAA. Peki bebeğiniz nasıl. Benimki sürekli ağlıyor kucak istiyor. Ne uyuma var. hep farklı yerlerde alanlarda gezdirilmek istiyor.
Elifim_benim Bebeğim 3 ay 9 günlük 2 haftadır çok salyası oluyo ellerini ağzına sokup emiyo zıbınlarının koli yakası hep ıslanıyo, alt diş etindede iki sivilce gibi beyazımsı şeyler var ama diş olabilir mi, çok mu erken?
Elifim_benim Yasmnnnn aynen bugün doğru düzgün emmedi hiç, sinirden ağzının suyu gözünün yaşı birbirine karışıyo gün boyu böyleydik
mA_06 Aydan başladı 4 ay 10 gunluguz artık bizde kafayı yiycez onunla ellerimizi bile ısırmaya başladı ne bulursa hemen alıyor ısırıyor,alt iki diş belli beyaz ama ne zaman patlar artık yorulduk